Todays outfit

Förkylningen fortsätter och den verkar inte vilja släppa, men imorgon blir de utgång vi ska fira Sahar´s syster och hennes pojkvän. Vi ska först ut och äta för att sedan bege oss ut och festa. Vet att jag inte borde gå ut och festa om jag är förkyld men jag känner mig någorlunda bra, blir nog att köra på Revigör innan man börjar dricka. Jag jobbar imorgon så ikväll har vi bara varit hemma, nu ska vi sätta oss, titta på en film och mysa.



Kofta Whyred
Skjorta Bläck
Chinos Emilio
Sneakers Filippa K

Kommentarer
Postat av: Anonym

Riktigt snyggt! Man får passa på att använda sina chinos så länge vädret håller i sig.

2008-09-28 @ 19:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







 Annonser

Gents.se

CoolStuff.se