Påväg mot Sthlm

Idag åkte jag till Stockholm för att hälsa på min älskling när hon jobbade på NK Day, passade även samtidigt på att spana runt litegrann i butikerna för att se det senaste som kommit in. Var blandannat in på H&M, Drottningsgatan som är en av butikerna som har linjen H&M Trend och kikade på utbudet, blev väl inte allt för imponerad måste jag säga fanns mer i deras vanliga utbud som lockade mer. Gick också förbi PUB huset och kan verkligen rekommendera en sväng förbi där mycket trevligt utbud, Tiger & J.Lindeberg har öppnat i Awesome rags gamla yta och jag tyckte att dom hade en fin inredning och lättnavigerad butik med bra utbud, hittade en del stickat som skapade vill ha begär blandannat en stickad farfarströja från J.Lindeberg. Awesome Rags hade också ett bra utbud där jag hittade en stickad tröja ifrån Mads Norgard som skapade ett stort vill ha begärGick slutligen till NK där jag blandannat hann ta mig igenom NK Man med en bra mix i utbudet samt NK trend med märken såsom Jil Sander, Helmut Lang och Neil Barret som alla ligger i den övre prisklassen. Nu sitter jag hemma hos svärföräldrarna i Bålsta och ska strax sova för att imorgon åka in till stan och hämta en Vasuma Rock som jag haft på lagning hos Takeuschi.

Dagens outfit:

Bild tagen av: Sepideh

kAVAJ bläck
TRÖJA emilio
HALSDUK atlas design
CHINOS nn07
WEEKENDBAG hugo boss
KLOCKA gant
SKOR shoeshibar


Kommentarer
Postat av: Filip

Fina byxor! Var köper du NN.07 kläder mer än Janemars som är den enda butiken i Uppsala som säljer de kläderna?

2008-10-19 @ 12:49:03
Postat av: Pejman

Tack Filip! NN07 fanns också på STUK men nu ska dom lägga ner så vad jag vet så är de bara Janemars i Uppsala som säljer de. Annars handlar jag de i Sthlm Åhlens city.

2008-10-19 @ 20:46:09
URL: http://tailoredstyle.blogg.se/
Postat av: Jonie

najs. Gilla skorna skit mkt.. funderar du på köpa nåt mer "boots" -akitig nu till höst/vintern?

Kanske har några tips?

2008-10-20 @ 17:29:13
Postat av: Sepideh

Jätte fin är du! Har en historia att berätta för dig sen när vi ses.. min hemväg, den var väll inte alls för jobbig.. Kvart i fyra åkte jag, va framme kl sex :) ha en underbar dag, kram

2008-10-21 @ 11:23:35
Postat av: Pejman

Jonie

Tack så mycket! Jag funderar på ett par boots ifrån Refined by bobbie burns - Clark brown här är en bild:



images/original/clarkbrown11126.jpg" rel="nofollow">http://www.urbana.se/pubimages/original/clarkbrown11126.jpg



Jag gillar alla boots ifrån Refined by bobbie burns kan starkt rekommendera dom, finns även ett par snygga boots ifrån Vagabond denna höst som är värda att kika på.



Sepideh

Tack! De låter spännande, stackarn tycker synd om dig.

2008-10-22 @ 22:44:47
URL: http://tailoredstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







 Annonser

Gents.se

CoolStuff.se