Stekande hett...

Idag var det verkligen toppenväder! Med temperaturer uppemot 26°C runtom i sverige var de verkligen upplagt för en skön och somrig outfit. Fick dock inte njuta så mycket av vädret då jag jobbade i stort sett hela dagen, fast jag passade på under lunchen att sitta i solen och läsa litegrann. Hann inte ta något kort på min outfit under dagen idag, eller rättare sagt min sambo hade digitalkameran så jag fick göra de när hon kom hem. Jag har verkligen fastnat för trenden med upprullade chinos och färgade strumpor, väldigt somrigt och avslappnat.


Stekande hett...

T-shirt COS
Byxor Emilio
Strumpor Topeco
Skor Urban Outfitters Plims
Klocka CK

Kommentarer
Postat av: Sahar

SNYGGT ÄLSKLING!!!
FORTSÄTT SÅ!! PUSS!!!

2008-05-30 @ 14:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







 Annonser

Gents.se

CoolStuff.se