Shopping i sthlm

Idag är det min lediga dag och strålande sol så jag tänkte bege mig till stockholm och shoppa lite, är på jakt efter en skinnjacka och har kikat på en ifrån Pour som är precis så som jag vill ha en skinnjacka. Inga muddar, ståkrage och väldigt tunn så jag får se om de blir ett köp eller inte, har även kikat på en modell ifrån Acne som verkar intressant dock så har den ingen ståkrage utan en vanlig klassisk skjortkrage. Uppdaterar vid hemkomst hur de gick, eventuellt med en outfit oxå. Nu ska jag på med solglajjorna och njuta av vädret, hoppas ni gör de oxå. Ha de bra så länge!




Skinnjacka ifrån Pour, liknande den jag ska kika på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







 Annonser

Gents.se

CoolStuff.se