Grillkväll

Igår hade jag och min kära sambo bestämt oss för att vi skulle grilla när vi båda hade kommit hem från jobbet, vi åkte iväg och köpte lite kött, potatissallad, lite smått och gott sedan självklart lite gott vin + en light öl till mig eftersom jag är på diet. Vi bestämde oss för att grilla på gården på ett område som blir jättemysigt på sommaren eftersom de blir lite inhägnat och omgivet av lite buskar och träd. De jag gjorde var att byta dom vita jeansen mot ett par bekväma LIndeberg shorts, byta skor till plmsoles. ta på mig ett linne under skjortan och ta med en stickad kofta så var jag klar för en grillkväll. Var varmt och skönt men framåt kvällen började de bli lite kyligt så runt 23.00 begav vi oss upp mot lägenheten. Blev totalt en mysig kväll med mycket prat och gott grillat med vin.
 

Grillkväll

Light öl, nyttig njutning!

image21

Hakuna matata Vin

image20

På bilderna ser de mest ut som att jag bara drack men de blev en del grillning också!
 
image22

Koftan ser helskum ut likaså posen

Kofta COS
Skjorta BZR
Skor Urban outfitters Plimsoles

Nu måste jag sova och kanske drömma om vad nästa stora modetrend kommer att bli, folk som använder studentmössan till vardags, buffaloskor, alpha jacka och evisu jeans med stort tryck bak. De kanske är så folk klär sig i våran paralella mindre stilfulla värld vad vet vi? Eller de måste varit något jag drömt för nåt sånt kan väl någon aldrig ha tagit på sig, utan de måste vara en urban legend, en vandringssägen...

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Alle

Ser rätt chill ut, snyggt!!!
En lyxbil eller segelbåt skulle passa perfekt i bakgrunden!
Haha, keep up the good work!

2008-06-01 @ 13:29:05
Postat av: Jocke

Ser kalas ut, upptäckte nyss denna blogg och kan bara säga att du klär dig riktigt bra. Någolunda dressat men utan att se "bratig" ut, utan mer skön avslappnad stil.
Snygg dubbelknäppt kavaj i ditt första outfit inlägg...

2008-06-01 @ 19:57:22
Postat av: tailoredstyle

Tackar!

Kul att du hitta hit! De är lite den stilen jag är ute efter, dressat med en twist.

Den dubbelknäppta var ett riktigt fynd, trots det är de en favorit i garderoben.

2008-06-02 @ 00:50:09
URL: http://tailoredstyle.blogg.se
Postat av: virre

tja nice nice fan gillar din kläder!

2008-06-03 @ 22:32:22
Postat av: Pejman

Tack Virre!



Hälsningar,



Pejman

2008-06-04 @ 21:40:14
URL: http://tailoredstyle.blogg.se/
Postat av: Sahar

Älskling, tror det "Virre" är Vergil haha!

2008-06-05 @ 18:13:47
Postat av: K-man

Lindeberg shortsen är sjyssta, påminner om HM;s shorts men antar att det är lite bättre kvalitè. Färgen och passformen på skjortan var underbar.

2008-07-11 @ 12:11:32
Postat av: Pejman

Tack så mycket K-man! Jo de är lite bättre kvalitet på J.Lindeberg shortsen, men man betalar mycket för märket också. Vad gäller H&M shortsen får man mycket för pengarna!

2008-07-11 @ 12:30:45
URL: http://tailoredstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







 Annonser

Gents.se

CoolStuff.se