Regnigt

Idag var det ganska dåligt väder, någorlunda varmt i luften men lite regnigt. Kunde inte riktigt bestämma mig för skinnjacka eller trenchcoat, men de blev sknnjacka. Såhär i efterhand hade jag nog kört på trenchcoat pågrund av regnet. Hälsade på min sambo idag på Day birger et mikkelsen i NK där hon jobbar, kikade även runt lite i huset, bland annat Nk herrtrend där jag provade en piké ifrån Givenchy med ståkrage och spänne i kragen. Väldigt snygg modell, är ute efter en piké med lite annorlunda detaljer men samtidigt stilren som denna, kanske blir ett köp?


Givenchy, finns i svart & vit - 1499:-

När butikerna stängde 19.00 så gick jag vidare till Åhlens som har öppet t.om 20.00, där hittade jag en grön skrynkel scarf ifrån matinique, pilotbrillorna som jag köpte igår var trasiga så jag gick till h&m och bytte till ett par hela, lägger upp bilder så fort jag hinner imorron.

Här kommer dagens outfit ifrån mg iaf, funderade på att köra instoppat men de blev utanför kändes mer avslappnat och bekvämt.




Skinnjacka Pour
Skjorta Bläck
Skärp Carlings
Jeans Fifth avenue shoe repair
Sneakers Converse

Nu ska jag sova för imorron bitti har jag tvättid igen!

Godnatt på er kära läsare!

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: förmodligen, dt är ju synd :P

2008-06-12 @ 12:48:14
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







 Annonser

Gents.se

CoolStuff.se