En vanlig dag men ändå inte

Idag har varit en ganska ordinär dag bortsett från att jag har SEMESTER i en vecka! Vaknade, cyklade en timme på min motionscykel innan frukost, rakade mig, dushade, åt fruskot, bestämde outfit för dagen och åkte in till stan. Väl inne i stan åkte jag först till Rodeo och hämtade min Bruuns Bazaar trenchcoat som varit hos skräddaren, passade på att kika runt lite i butikerna i  lugn och ro nu när jag ändå var inne i stan och har semester. Hittade ett par pilotbrillor på H&M som jag ska köpa imorron eftersom jag har ett presentkort därifrån som jag hade glömt hemma som jag kände att jag lika gärna kan utnyttja.

Provade även en Gant klocka inne i en klockaffär på gågatan i Uppsala som jag blev väldigt sugen på. Park hill heter modellen och kostar 1490 kr vilket jag tyckte var ett trevligt pris, blir nog ett köp inom kort. 


Park Hill - 1490 kr

Den jag provade hade svart tavla och svart band som den nedan, blir det den svarta köper jag till ett brunt band och varva med.



Finnns även i rose med vit tavla, väldigt snygg den med.


Men då är frågan vilken färg och modell, hittade även en modell som heter Belmont något sportigare modell dock väldigt snygg.


Belmont - 1990 kr

Vad tycker ni kära läsare? Park hill eller Belmont?

Klockan som jag har idag ser ut såhär:


CK Bold square

Tittade förbi butiken Mon amour också som har 50-75% utförsäljning pågrund av att dom håller på och byter ägare, hittade en del intressant men inget som direkt föll mig i smaken. Hittade dock en randig mörkblå dubbelknäppt SH kavaj med silverknappar, 50 kr efter 50% rabatt fick jag betala. Får se hur jag kommer matcha den i sommar, vita jeans och ljusblå skjorta kanske eller blå/vit randig t-shirt?




Dubbelknäppt kavaj - Mon amour 50 kr

Nej nu ska jag och min sambo titta på fotboll Holland Vs Italien, äta lite gott och dricka vin. Jag tror och hoppas på italien! Vilka håller ni på? Hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Jocke

Vilket fynd!!Tycker även om du ska köra på en gant klocka definitivt bör köpa den med guld och vit boett. Riktigt snygg och klassisk.

2008-06-10 @ 17:30:33
Postat av: Pejman

Tack!



Var faktiskt och spanade på den färgställningen idag väldigt snygg irl tog lite kort också, lägger upp bilderna i bloggen. Den är min favorit hittils!

2008-06-10 @ 19:49:02
URL: http://tailoredstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







 Annonser

Gents.se

CoolStuff.se