Migränattack

Började Torsdagen med att vakna 04.00 av att mitt huvud höll på och dunka av smärta, de va min gamla fiende Mr Migrän som var tillbaka. Gick upp, tog två alvedon drack lite vatten och försökte lägga mig igen somnade om efter ca 30 min. Sen kl 07.00 var de dags att gå upp igen för att tvätta kläder. Väl på jobbet efter en morgon i tvättstugan med grannar som försökte stjäla ens tvättid osv klarade jag mig fram tom kl 15.15 för ännu en migrän attack som denna gång var värre och inte gick att dämpa pågrund av att jag inte hade någon lämplig migräntablett. Så idag blev de ingen outfit utan jag cyklade raka vägen hem och tog två migräntabletter, drog för gardinerna, drog ner persiennerna, la mig på soffan och somna för att sen vakna 3 timmar senare. Så jag orkade inte fota någon outfit idag. Nu ska jag sova och drömma mig bort till en migränfri värld! Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







 Annonser

Gents.se

CoolStuff.se