Dålig uppdatering

Hej kära läsare!

Har haft ganska mycket att göra den senaste dagen, därav har de varit lite dåligt med uppdateringar. Sen har även minneskortet till min kamera gått sönder så nu kan jag inte knäppa några kort på mina outfits, ska leta efter ett nytt minneskort imorgon eller eventuellt köpa en ny kamera.

Har ni några tips på en bra digitalkamera i prisklassen 2000-4000:-  så får ni gärna tipsa mig!

 Annars så har det varit en ganska händelselös dag idag, vaknade, tränade som vanligt innan frukosst, åkte till jobbet relativt lugnt idag på jobbet inte så många Rea kunder som stökade till. Efter jobbet åkte jag till S.A.T.S och styrketränade, kände mig lite blek också med tanke på att det inte har varit så soligt, så jag gick och solade en kort stund efter styrketräningen, väldigt skönt!

Lägger upp en lite äldre outfit som jag gillar med tanke på att min kamera är ur funktion för tillfället:



Skjorta Levis
Linne Emilio
Jeans Whyred
Pilotbrillor H&M
Klocka cK
Sneakers Pepe Jeans

Kommentarer
Postat av: Jonas

Om du vill ha en bra kamera så säljs Nikon D40 t.ex på dustin, med Kitoptik, minneskort och en extern blixt SB-400 för 3999 kr. Det är förmodligen den mesta kameran du får för 4000 kronor. Vill du ha en kompaktare rekommenderar jag Nikon P1000 eller Panasonic T-Z5. Vill du ha något ännu kompaktare, en riktig kompaktkamera så tycker jag att du ska kolla på Casios alternativ.

Fråga mig gärna, det är mitt expertområde (jobbar på expert). :P

2008-06-24 @ 09:19:09
URL: http://w2best.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







 Annonser

Gents.se

CoolStuff.se