S.A.T.S



Har precis kommit hem efter jobbet och min sista jobbdag, imorgon börjar min 3 veckors långa semester! Nu ska jag iväg till S.A.T.S och träna lite fettförbränning, min träning är igång nu igen på allvar och sommarformen ska fram (Bättre sent än aldrig?) Jag är nästan i den formen jag vill va i men har tappat en del eftersom jag har slarvat lite med kosten, druckit lite för mycket öl (skyller på EM) och sena nätter. Men nu börjar min hårdträning med tillhörande diet.

Vi hörs vidare kära läsare efter träningen då kommer blandannat dagens outfit och dagens inköp!

Kommentarer
Postat av: fettförbränning

nice blog

2010-10-29 @ 14:50:03
URL: http://www.thermapower.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







 Annonser

Gents.se

CoolStuff.se