Min Födelsedag

Idag är det min födelsedag, just det min 25 års dag! Jag, Sahar och dom närmaste vännerna ska gå ut och fira i stockholm senare ikväll. Nu är jag och Sahar bjudna på lunch hemma hos mina föräldrar, födelsedagslunch. Sedan bär det av mot bålsta igen för födelsedagsmiddag. Allt vi gör idag kommer ha födelsedag framför sig, födelsedags bloggande tex. Igår efter tolv fuskade vi och öppnade mina födelsedagspresenter som jag skulle få av Sahar, fick en digitalkamera Panasonic DMC TZ-5 och en Gant skjorta som jag velat ha. Lägger upp bilder lite senare.


Vi hörs vidare hoppas ni får/har en underbar dag kära läsare! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







 Annonser

Gents.se

CoolStuff.se