J.Lindeberg mot ljusare tider



Efter en lång och gropig väg verkar det som att märket J.Lindeberg går mot bättre tider. Mitt i hjärtat av Stockholms shoppingdisktrikt på Biblioteksgatan 4 kommer det att öppnas en ny butik, som kommer öppna i månadsskiftet augusti-september

Butiken kommer att vara uppdelad i två olika plan, på gatuplanet kommer man att kunna hitta huvudkollektionen och skidkollektionen som kommer varvas med golfkläder sommartid. På övre plan kommer du att för första gången kunna måttbeställa dina kläder, en kostym, skjorta eller en rock exaxt i din storlek! Som om att det inte var bra nog kommmer det även att erbjudas så kallade collectors items, enstaka unika plagg som har specialtillverkats för butiken.

Tjänsten erbjuds i samarbete med Gianfranco Bomenzzadri, som producerar för Bottega Veneta, Jil Sander och Balenciaga i italienska Parma.

Förhoppningsvis så tvättar J.Lindeberg av sig stämpeln som ett fjortis märke och kommer med i matchen på allvar!

Kampanjbilderna nedan har plåtats av regissören Johan Renck, som numera också är styrelsemedlem i J.Lindeberg,
här följer en liten förhandstitt på vad som komma skall:



















Källa: Kingmagazine.se


Kommentarer
Postat av: Jens

Jag tycker det ser riktigt lovande ut faktiskt! Jag gillar J.Lindeberg starkt.

2008-07-17 @ 14:15:26
URL: http://jensofsweden.blogg.se/
Postat av: mmartinis

tack :) haha ja de är faktiskt sjukt kul, try it!

2008-07-17 @ 15:14:10
URL: http://mmartinis.blogg.se/
Postat av: Jonas

Jag tänkte jag skulle skriva ett inlägg om forever snart så att alla är på det klara med mitt jobb. Forever Living är världens största aloe vera-företag och nordens största direkthandelsföretag. Våra produkter finns således inte i affärer. I regionen där jag bor är forever inte alls stort så det finns väldigt mycket jobb att göra. Forever finns i allra högsta grad i Uppsala - jag träffade faktiskt en kvinna från uppsala på Summer camp som jobbar väldigt aktivt i Uppsala. Du kan läsa mer på min sida: www.foreverinspiration.se om du är intresserad. :) Är du intresserad av hälsa och så?

2008-07-17 @ 16:35:47
URL: http://w2best.blogg.se/
Postat av: Jens

Hehe mm, bor du i Stockholm?

2008-07-17 @ 17:34:12
URL: http://jensofsweden.blogg.se/
Postat av: Pejman

Jens: Nej, men min sambo har bott där så vi är i Sthlm ganska ofta.



mmartinis: Har testat det några gånger nu, och de är lika kul varje gång!



Jonas: Låter väldigt intressant, då har du väldigt bra förutsättningar för att lyckas om nu efterfrågan finns i Lindesberg så att säga. Läste en del på hemsidan och det verkar ännnu intressantare! Ja, jag är väldigt intresserad av hälsa och träning.

2008-07-17 @ 18:21:12
URL: http://tailoredstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







 Annonser

Gents.se

CoolStuff.se