Födelsedagspresenter

När man var yngre såg man alltid framemot födelsedagarna eftersom då fick man en massa presnter som man önskat sig inför kalaset, nu handlar det mest om att vara med nära och kära samt att få nya trevliga minnen för livet. Men presenterna fortsätter ändå alltid att komma, vilket är väldigt trevligt. Av Sahar fick jag en digitalkamera eftersom jag har klagat så mycket på min förra som fått problem med skärpan, de blev en Panasonic DMC TZ-5 (Tack Jonas "w2best" för tipset) och en Gant skjorta, TACK Älskling! Av min kära vän Ailer fick jag en brun Hugo Boss Orange plånbok ( som matchar väskan) som jag gått och suktat efter ett tag, TACK Ailer och Vergil!


Panasonic DMC TZ-5

Megapixel
9,1

Optik
10 x optisk zoom


Mått och vikt
Mått : BxHxD 103,3 x 59,3 x 38,5 mm
Vikt : 210 gram utan batteri och minneskort (235 gram med)



Gant Buttondown skjorta





Hugo Boss Orange


Kommentarer
Postat av: Jonas

Den kameran tror jag definitivt att du blir nöjd med! Den är riktigt vass! Tackar för kommentar i min blogg. Väskan känns riktigt bra faktiskt. Ang. Forever-projektet så blir min roll lite det jag gör den till då jag får arbeta så mycket eller lite jag vill, var jag vill och när jag vill, men i praktiken skulle man kunna säga att jag är ansvarig för tillväxten i lindesberg med omnejd och tillsammans med ett fåtal personer ansvarig för Örebro med omnejd. Jag har även en del verksamhet utanför det området, men den är inte högst prioriterad just nu. Jag ska arbeta hårt i 4 år och sedan utvärdera resultatet. Var bor du?

2008-07-17 @ 10:58:45
URL: http://w2best.blogg.se/
Postat av: Pejman

Jag är ganska nöjd hittils, håller på och testar dom olika inställningarna.



Låter väldigt spännande och flexibelt för den delen. Vad är forever mer detaljerat?



Jag bor i Uppsala.

2008-07-17 @ 12:34:54
URL: http://tailoredstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







 Annonser

Gents.se

CoolStuff.se