Bilder NN 07

Idag var jag ledig så jag har hunnit med lite saker som man inte hinner med annars när man jobbar, blandannat att fota mina nya chinos ifrån NN 07 (hinner de annars också men nu kunde jag göra de i lugn och ro). Dom är så otroligt sköna och snygga i denna tvättade bomullskvalite! Man ser det blandannat på kanten av fickorna, bakfickorna och fotslutet.

Fotade även en skjorta som jag håller på och gör om också men den kommer upp senare i en ny kategori som kommer heta "Omgjorda kläder" eller liknande så hålll utkik!


Åhlens city | Casual | NN 07 - 995 kr

Beställde även 3 par strumpor av märket Topeco ifrån www.urbana.se . Jag har nog hela regnbågens färger i strumpväg, koboltblå var den enda färgen som jag saknade och jag snubblade över dessa.



3 par á 50 kr st

Kommentarer
Postat av: ailer

I like!!! Jätte snygga..

Keep up the good work =)

kram

2008-07-02 @ 00:55:10
Postat av: Pejman

Tack så mycket! Är jättenöjd med chinosen!

Funderar på ett par marinblå också.



Kram

2008-07-02 @ 22:11:11
URL: http://tailoredstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







 Annonser

Gents.se

CoolStuff.se