Komma igång med träningen



Nu när det har varit semestertider och därefter fullspäckat schema både på jobbet och med flytt till en ny bostad så har jag inte alls hunnit med träningen som jag brukade. Jag har väl kanske bara tränat 2 ggr i veckan under den senaste månaden men framförallt missskött min kost så därav har jag tagit fler steg bakåt än framåt, men nu ska jag börja träna seriöst igen så att svettet rinner och tårarna sprutar samt även börja med en bra kosthållning. Just nu ska jag iväg till S.A.T.S för att träna lite fettförbränning, efter det kommer jag visa dagens outfit och nya inköp ifrån tidigare!

Vad har ni för planer idag Kära läsare?

Kommentarer
Postat av: Jens

Lycka till med träningen! Ikväll ska jag ut på partaj med lite vänner, får titta på dina outfits imorgon. Ha det bra!

2008-08-09 @ 13:28:12
URL: http://jensofsweden.blogg.se/
Postat av: fettförbränning

nice blog

2010-10-28 @ 11:46:39
URL: http://www.thermapower.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







 Annonser

Gents.se

CoolStuff.se