Redo för Hösten!

Dom senaste dagarna har jag kommit hem ganska sent så de har varit mörkt ute vilket gjort att jag inte kunnat fota mina outfits, antingen så har jag tränat efter jobbet eller jobbat över och då är jag oftast hemma efter 20.00 och då har solen redan hunnit gå ner.

Idag slutade jag vid 18.00 så jag passade på att ta en shoppingrunda på stan och kolla i lite olika butiker vad som kommit in till hösten, var blandannat förbi SOLO där de hade kommit in mycket snyggt ifrån Our Legacy, även Weekday med snygga grejer ifrån Wester däribland en kabelstickad kofta med sjalslag och bälte den fanns i två olika färger beige och marinblå, båda var otroligt snygga och mysiga! Men jag föredrog nog den beiga.


kabelstickad kofta COS
Scarf H&M
Skjorta bläck
Chinos NN07
Klocka Gant
Weekendbag Hugo Boss
Sneakers Filippa K

Kommentarer
Postat av: J

Härlig höstlig look. Du inspirerar dagligen!

2008-09-07 @ 22:45:30
Postat av: Thomas

Klockrent enligt mig! scarfen var pricken var i:et.



f.ö var väskan grymt snygg

2008-09-08 @ 10:33:45
Postat av: carolina

skitsnygg väska!

2008-09-10 @ 17:52:49
URL: http://caroliini.blogg.se/
Postat av: Pejman

Tack så mycket allihopa!



J: Kul att jag kan inspirera!

2008-09-11 @ 19:41:02
URL: http://tailoredstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







 Annonser

Gents.se

CoolStuff.se