Höst of Bläck















Manlig perfektionism är en ständigt närvarande känsla i höstens kollektion från Bläck. Tidlöst trendiga plagg som kostymer, poplinskjortor, slipsar, näsdukar och hängslen ingår i höstsortimentet. Spännande funktionella ytterplagg har korsats med sport och klassiskt skrädderi och står för en stilren och minimalistisk del av kollektionen.

I vardagsutbudet ryms såväl grov- som finstickade överdelar, schyssta chinos med frontveck och stickade halsdukar. Även smokingen finns med i höstlinjen, för mer festliga tillfällen förstås. Bläck har allt en modern businessman kan önska sig.


Kommentarer
Postat av: J.

Härligt många inlägg på senaste.. Häng på så nu bara =). Härligt skön höstig outfit förra inlägget. härligt att bli inspirerad av en MQ employee!

2008-09-09 @ 14:19:11
Postat av: Jens

Såg många snygga koftor där!

2008-09-09 @ 15:32:23
URL: http://jensofsweden.blogg.se/
Postat av: Pejman

j: Jag lovar att jag försöka hålla uppdateringarna lika täta. Kul att jag kan inspirera.



Jens: Dom kommer snart i min nästa MQ shoppingguide så håll utkik!

2008-09-09 @ 22:25:58
URL: http://tailoredstyle.blogg.se/
Postat av: wecouldgrowup2gether

where are these images from? captivatingly lovely!

Postat av: Pejman

The pictures are from www.mq.se , its a Swedish chain of stores with fashion clothes.

2008-09-13 @ 22:19:16
URL: http://tailoredstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







 Annonser

Gents.se

CoolStuff.se