Kvällsträning

Nu ska jag åka iväg till S.A.T.S och träna lite styrketräning, har halkat efter litegrann med träningen så nu är det skärpning som gäller för min del! Illasittande kläder och övervikt går hand i hand, därför är det så viktigt att lägga ner den lilla tiden som man får över varje dag på träning för att inte nämna att tänka på vad man stoppar i sig. Regelbunden träning är därför A & O om man vill att kläderna ska sitta bättre och vägen till en bättre hälsa samt ett piggare liv!

Ha en bra kväll kära läsare och stay in shape!

Kommentarer
Postat av: J

strongt att träna.. hur hinner du tar sån jävla tid =)

2008-10-15 @ 12:12:38
Postat av: Pejman

Tack!



Jag gör tid, oftast försöker jag planera kvällen innan med att packa träningsväskan och sen träna efter jobbet. Vissa perioder tränar jag fettförbränning på morgonen innan frukost och sen ett styrketräningspass eller fettförbränningspass på kvällen beroende på vilket mål jag har.

2008-10-15 @ 23:55:25
URL: http://tailoredstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







 Annonser

Gents.se

CoolStuff.se