Senaste inköpen

Igår kväll var det VIP-kväll på Janemars här i Uppsala med 20% på hela sortimentet och jag hade blivit bjuden så jag tog en sväng förbi dit för att kika på deras trevliga utbud med blandannat Filippa K, Acne, Ljung, NN07 och deras trevliga nyinkomna märke Polo Ralph Lauren. Jag köpte ett par NN07 chinos och en Ralph Lauren halsduk med lite cashmere i som har lite preppy känsla över sig


Sen har jag inte hunnit fota mina tidigare inköp mycket pågrund av att vi har haft fullt upp med en renovering här hemma så jag lägger upp alla nu en efter en.




Polo Ralph Lauren bomull/kashmir halsduk, 559 kronor efter 20%


Zara kabelstickad tröja med sjalkrage, 549 kr.
Carin Wester 70-tals inspirerad alptröja, 960 kronor efter 20% rabatt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

najs najs.. ser varmt å bra ut =) , testa den "Emilio tröja med knäppning vid axeln" med en svart(??) skjorta under som inte är instoppad. Tycker jag ger intrycket; "Jag hade bråttom i morse med vet att jag inte stoppat in skjortan" :)

2008-11-06 @ 23:48:19
Postat av: J

Kan säga så här.. Tack vare att du tränar på så sitter kläderna ruskigt bra. Har svårt för emilioplaggen bara, känns som första bilden är med din stil!

2008-11-07 @ 10:27:11
Postat av: Chris

Diggar verkligen den där Emiliotröjan, kostar den ynka 249 kronor? Om så är fallet får jag nog försöka besöka närmaste MQ snarast.

2008-11-07 @ 22:08:24
Postat av: Samme

Gillade skarpt den kabelstickade tröjan från Zara.

2008-11-09 @ 09:37:54
Postat av: gorgo

Diggar kavajen stort, vart kan man finna en liknande? :)

2012-10-09 @ 23:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







 Annonser

Gents.se

CoolStuff.se