Fredags outfit

Värmen fortsätter att hålla i sig och sommaren är här på allvar, härligt! Jobbade hela dagen idag med och på min lunch ville jag nästan inte ens gå ut i solen eftersom då skulle jag nog bara vilja ta av mig kavajen knäppa upp skjortan, rulla upp jeansen lite mer och ligga och njuta i solen så jag stannade på jobbet under lunchen istället. Bjuder på en outfit innan jag ska ut och grilla lite gott med min sambo.

Vad tycker ni, instoppad skjorta eller utanför? Jag körde på utanför under dagen för instoppad kändes för dressat. 


Fredags outfit
Kavaj & näsduk Bläck
Skjorta Bzr
Skärp Carlings
Skor Shoeshibar

Kommentarer
Postat av: Sahar

Älskling!
Ikväll blir det lektion i hur man klär sig som dig=) PUSS!

2008-05-31 @ 12:29:27
Postat av: Alle

Tycker nog att utanför ser mer avslappnat ut och finare, blir nog formellt när skjortan är instoppad. men d finns ju alltid formella tillfällen så klart :)

väntar på massa nytt från dig, ladda ladda ladda!

2008-05-31 @ 13:28:40
Postat av: Jonas

MAN! Jag tänkte köra EXAKT den outfiten någon dag. :P Bruna skor, vita jeans, blå skjorta och grå kavaj med näsduk. Undrar om jag sett denna outfit i halvsovande tillstånd och fått inspirationen där! Det är la okej att jag gör min egen variant?
Ha en skitbra kväll!

2008-06-02 @ 23:51:05
URL: http://w2best.blogg.se
Postat av: Pejman

Jonas

Bättre sent än aldrig. De absolut okej kör på din egen variant, tror du kommer lyckas bra med det.



Alle

Jo utanför känns lite ledigare, får prova instoppad nästa gång.



Sahar

Jag kan ge en lektion hur du kan klä dig bäst som dig själv, inte så kul om vi klär oss lika :p

2008-06-10 @ 10:43:39
URL: http://tailoredstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







 Annonser

Gents.se

CoolStuff.se