Iceberg S/S 2008

För ett tag sen under min rutinmässiga morgonträning hemma på min motionscykel, kom Icebergs S/S 2008 visning på modekanalen "FMen", jag gillade i stort sett hela kollektionen den andades country club rakt igenom. Min favorit i är den andra outfiten i visningen, notera kavajen urnsygg!

Helt rätt just nu modemässigt med country club stilen, dock så rekommenderar jag klubbkavajen som basplagg sedan mixa matcha med just din personliga stil.

Iceberg Spring Summer Collection 2008 Del 1

Iceberg Spring Summer Collection 2008 Del 2



www.iceberg.com

Nu spelar Italien Rumänien, 0-0 än så länge men jag tror på Italien skulle tippa på 2-1 till Italien, vad tror ni?

Jag och min sambo Sahar blev bjudna hem till hennes föräldrar på middag, så nu sitter jag och väntar på att middagen ska bli klar så jag passar på att blogga en snabbis.


Hörs senare lite senare förhoppningsvis med lite bilder ifrån kvällen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







 Annonser

Gents.se

CoolStuff.se