Måndagens sysslor

Eftersom min kamera har krånglat dom senaste dagarna har jag inte kunnat fota mina två senaste outfits, igår så var jag i sthlm och skulle visa upp min nya skinnjacka ifrån Pour för JUS där jag köpt den eftersom de var en liten skada på skinnet vid köpet som jag inte upptäckte förens jag kom hem. Dom var väldigt tillmötesgående och erbjöd mig att antingen ordna fram en ny eller kompensera mig med plagg ifrån Pour, provade ut lite plagg men var inget som föll mig i smaken så jag fick avdrag på priset och ska eventuellt få en Pour t-shirt. Väldigt bra bemötande tycker jag! 

Nu ska jag gå och boka en tvättid samt diska!

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







 Annonser

Gents.se

CoolStuff.se