Grönt är skönt

Idag var det tänkt att jag skulle kolla på en kamera och eventuellt köpa en ny för den jag har i dagsläget har blivit dålig i skärpan, bilderna blir väldigt suddiga och korniga jämfört med vad dom brukade bli när kameran var ny, hann inte göra de tyvärr för jag hade ungefär 100 andra ärenden att göra på min lunch som hade högre prioritering. Men jag var tvungen att göra något åt mitt trasiga minneskort, så jag gick in på Kjell & Company som ligger bredvid jobbet och köpte ett nytt minneskort på 2 Gb så nu kan jag iallafall fota lite suddiga outfits, inköp och diverse saker medans jag letar ny kamera.

Här kommer min gröna sköna outfit för dagen:



Vilken variant på scarfen tycker ni är snyggast, 1, 2 eller 3?

Jag körde mest på första varianten.

Skinnjacka Pour

Scarf Matinique
Chinos Emilio
Weekendbag Boss Orange
Skor Urban Outfitters Plimsoles
Klocka cK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







 Annonser

Gents.se

CoolStuff.se