Fika med Älskling & Vän

Dom senaste dagarna har de varit ganska dåligt väder, lite kyligt och smått regnigt. då fick trenchcoaten åka fram, ganska kul faktiskt att få använda den igen. Hoppas på lite bättre väder under veckan eller åtminstonde imorron för de är min sista dag av semestern sen jobbar jag hela juni för att sen i juli börja min "riktiga" semester. Idag träffade jag, Sahar och Ailer efter deras jobb, vi satte oss på Bolero Bueno Café för att äta nåt lätt samt fika. Jag beställde en grillad smörgås med kyckling BBQ, Sahar och Ailer beställde grillad smörgås med rostbiff, i smörgåsorna fick man en massa fyllning såsom marinerad potatis till rostbiffen och coleslaw i kyckling smörgåsen, båda var väldigt goda! Rekommenderar rostbiff smörgåsen starkt! Jag bytte en bit med Sahar hehe.


Grillade smörgåsar med Rostbiff


Grillad smörgås med Kyckling BBQ


Kommentarer
Postat av: Sahar

Det var så gott!! =)

2008-06-16 @ 18:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







 Annonser

Gents.se

CoolStuff.se