Dagens outfit

Idag var det min lediga dag och jag hade bestämt mig för att åka till Stockholm för lite shopping, var på jakt efter ett par krämvita chinos och hade spanat in ett par ifrån NN 07 ett tag nu, jag hade hört mig för och hittat dom på Åhlens city i min storlek samt även lagt undan ett par så jag begav mig dit för att prova byxorna en sista gång.

Dom satt klockrent så de blev självklart ett köp! Hann dock inte fota dom idag men ska försöka göra de imorgon och jag lovar att lägga upp bilderna då!

Enligt mig så är dessa årets snyggaste chinos i en tvättad bomllskvalite med smal passform, kommer i 3 olika färger för tillfället, beige, offwhite och navy. Är även väldigt sugen på den i navy!

Här kommer dagens outfit så länge:


Tröja Emilio, Chinos Emilio, Strumpor Topeco, Skor Shoeshibar, Brillor Marco Macali

Kommentarer
Postat av: mmartinis

snyggtdå!

2008-06-30 @ 00:57:08
URL: http://mmartinis.blogg.se/
Postat av: Pejman

Tack! Kändes lite väl grått dock, skulle velat ha beiga chinos till eller beige kabelstickad tröja.

2008-06-30 @ 19:16:50
URL: http://tailoredstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







 Annonser

Gents.se

CoolStuff.se