Utgång

Igår så blev det ännu en sån där spontan utekväll, de är alltid dom som blir trevligast! De var inte tänkt att vi skulle gå ut  igår kväll men Sahar´s kusin Roshi bjöd oss på en svensexa och de kunde man inte tacka nej till direkt, mer specifikt var det Staffan, Roshi´s sambo som hade en svensexa för sin vän Erik och vi skulle möta upp dom på "hyllan" i Uppsala. Det blev en väldigt trevlig kväll med otroligt bra stämning!



Jag & Sahar


Erik den blivande maken, Staffan, Jag, Roshi och Sahar

Under kvällen hade jag på mig:

Kavaj Vintage
Skjorta BZR
Chinos Emilio
Sneakers Converse

Och en beige trenchcoat ifrån J.Lindeberg. Ska försöka fota outfiten imorgon och lägga upp den här i bloggen, så håll utkik!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







 Annonser

Gents.se

CoolStuff.se