Fullspäckad dag

Idag har de verkligen varit mycket att göra, från att jag vaknade ända tills det att jag kom hem för ca 30 min sen. Vi har fått in väldigt mycket snyggt på jobbet också, nästa vecka ska jag börja ge lite köptips på nya saker som kommit in i butiken som antingen är tidlösa, rätt trendmässiga eller mna favoriter som jag helt enkelt tycker är snygga! En av våra nära vänner Ailer har precis kommit hem ifrån Thailand och hon har inte sett våran nya lägenhet så vi bjöd över henne för att umgås litegrann och för att se våran nya lya. Vi bjöd även över Sahar´s syster och hennes pojkvän. De blev  lite shopping idag också, köpte äntligen Gant - Park hill klockan i roséguld. Lägger upp bilder på den imorgon, nu ska vi äta lite gott och dricka lite vin - Kycklingfilé med ris och Chill out vin blir det.

Kommentarer
Postat av: Karl

Ser fram emot det , vill gärna se många sjyssta grovstickade koftor, Gant klockan är riktit snygg, själv skaj ag köpa Certina DS podium direkt då jag kommer hem innan skolan börjar.

2008-08-14 @ 23:36:15
Postat av: Pejman

Lovar att tipsa om några grovstickade koftor, finns en del snygga i butik nu.



Jag var inne på att köpa Ds podium och jag tycker den är väldigt snygg men Park hill pasade mig bättre så de fick bli den!



2008-08-15 @ 12:06:46
URL: http://tailoredstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







 Annonser

Gents.se

CoolStuff.se