Enkel outfit

Idag har vi haft inventering på jobbet från 07.00-10.00, var ganska trött imorse kan jag säga eftersom att jag inte är van att gå upp så tidigt. Det gick bra och ovanligt snabbt att inventera men vi blev inte klara med det sista förens 11.00, efteråt åkte jag till S.A.T.S och tränade 1 timme. Sedan åkte jag och hälsade på Pappa en sväng också, nu har jag varit hemma ett tag och städat och diverse för att nu bege mig in till stan en snabbis. Kände för en ganska enkel outfit idag så detta fick de bli.


Tee Acne
Chinos NN07
Bälte Saddler
Klocka Gant
Skor SH

Kommentarer
Postat av: J

Hittade din blogg nyligen, well done!



Börjar själv jobba på MQ om en vecka, hur burkar du köra dina outfits där? Endast mq prylar eller blandat?

2008-08-19 @ 17:50:07
Postat av: Pejman

Tack så mycket!



Kul att du ska börja jobba på MQ, vartnånstans i Sverige?



Jag brukar oftast endast köra på MQ kläder, ibland blandat med lite SH och plagg ifrån andra märken om de är någurlunda likt de vi har i butik för tillfället.

2008-08-19 @ 20:07:10
URL: http://tailoredstyle.blogg.se/
Postat av: J

Börjar i Malmö faktiskt. MQ har en riktigt sjysst stil men har inte just de märkena så får ta och blanda så gott det går.



Har du några tips och tricks förutom att klä sig som dig? =)

2008-08-19 @ 20:40:51
Postat av: Karl

Kalasfin outfit påminner mycket om Breach's senaste, enda "felet" är ju färgen på skorna men antagligen ingen vanlig person som tänker på det.

2008-08-19 @ 22:19:32
Postat av: Pejman

Trevligt, du kommer trivas på MQ!



Ja de finns en bra mix av märken, börja med att inhandla basplaggen först och bygg sen din garderob runtomkring de. Sen så länge du har en personlig stil så kommer de att se bra ut, tar lite tid att hitta sin personliga stil också. Våga även prova plagg som du annars inte skulle titta åt och som inte ser snygga ut på galgen de är oftast dom som blir bäst, väldigt ofta blir ett plagg mycket snyggare när man väl provar de.

2008-08-19 @ 22:43:13
URL: http://tailoredstyle.blogg.se/
Postat av: Pejman

Karl: Tackar! Ja blev lite inspirerad att stoppa in tishan efter att jag såg hans outfit. Angående skorna så bytte jag faktiskt till sneakers när jag gick ut.

2008-08-19 @ 22:47:12
URL: http://tailoredstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback







 Annonser

Gents.se

CoolStuff.se